Subject: Liiklusmärkide "Metsloomad" paigaldamise taotlus
From: "Paldiski Jahimeeste Klubi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 14:43:39 +0300

Lugupeetud Transpordiamet!

Meie jahimeesteklubi palub kaaluda võimalust paigaldada Tallinna mnt (E265) 
lõigule A-B; C-D; E-F (vt manuses olev kaart) «Liiklusmärke 178 
"Metsloomad".

Antud teelõigul on kõrgendatud loomade teele sattumise oht ning oleme 
märganud sel sõiduteel sageli metsloomi. See tekitab autojuhtidele ohtlikke 
olukordi, suurendades õnnetuste ohtu.

Hoiatussiltide "Metsloomad" paigaldamine sellele teelõigule aitab suurendada 
juhi tähelepanu ja vähendada loomadega teed ületavate õnnetuste tõenäosust.

Palun arvestage meie sooviga ja võtke kasutusele asjakohased meetmed 
liiklusohutuse tagamiseks selles piirkonnas.

Tänan tähelepanu eest ja loodame positiivsele otsusele.

Lugupidamisega,

Paldiski JK

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.